Tuesday, February 14, 2006

8 months...

hmm...minggu ni pregnancy aku akan berusia 8 bulan... perubahan?banyak!!aku sekarang ni kaki dah start bengkak2..tak boleh nak berdiri lama sangat atau berjalan lelama..sure bengkak tahap maksima punya kaki aku.. malam tadi plak, kaki aku kebas menyucuk2...sakit betul...sebelah kiri ni..tak boleh tidur aku malam tadi..nasib baik hubby tolong picit2kan kaki aku..tapi lama gak laa baru ok...

akif pun..eh, lupa nak beritahu,kitorang dah scan dan OnG kata anak kami lelaki..so kitorang dah pilih nama Muhammad Akif - Yang menumpukan dirinya pada sesuatu yang terpuji..

akif pun malam tadi tak boleh tidur...asyik bergerak2 dalam perut mama dia ni..kesian akif...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home